DIE FAKTORE WAT LEERSUKSES BEVORDER

C. Loedoff

Abstract


Daar is verskeie faktore wat leersukses bevorder. Hierdie faktore sluit in die kognitiewe faktore, dit wil sê faktore wat 'n rol speel in die aanleer van kennis, affektiewe faktore, dit wil sê faktore wat te doen het met gesindhede en wat ook nou gekoppel is aan die kognitiewe faktore en laastens onderwysfaktore, dit wil sê faktore wat 'n spesifieke rol in die onderrigsituasie in die klas speel. Vervolgens sal die faktore wat in hierdie drie groepe val, behandel word.

Keywords


aanleer van kennis; kognitiewe faktore; affektiewe faktore; gesindhede; onderwysfaktore; die onderrigsituasie in die klas; Aanleg en leersnelheid; Insig; Belangstelling; Selfkonsep; Ekstrinsieke motivering; Kwaliteit van die onderwys

Full Text:

PDF


DOI: https://doi.org/10.5787/9-4-730

Refbacks

  • There are currently no refbacks.




Copyright (c) 2018 C. Loedoff


ISSN 2224-0020 (online); ISSN 1022-8136 (print)

Creative Commons License -CC BY-NC-ND 4.0


Powered by OJS and hosted by Stellenbosch University Library and Information Service since 2011.


Disclaimer:

This journal is hosted by the SU LIS on request of the journal owner/editor. The SU LIS takes no responsibility for the content published within this journal, and disclaim all liability arising out of the use of or inability to use the information contained herein. We assume no responsibility, and shall not be liable for any breaches of agreement with other publishers/hosts.

SUNJournals Help